onsdag 24 september 2008

woman at work





JA det låter ju bra :) hela denna vecka har jag fått jobb på samma dagis som förra veckan! Otroligt kul! Men då ringde dom från NLV igår och ville att jag skulle jobba men då hade jag ju redan lovat på dagis...hmmm. Det tråkiga är ju att jag inte fr inräknat några LAS dagar då jag är på förskola :/ Med jobb tillsammans med småbarn kommer också sjukdomar... Jag har ont i halsen och känner mig konsig i kroppen. Men nu är det bara hålla ut torsdag fredag.

Helgen blev superlyckad! Hade jätte kul då jag var ut med girlsen och vi hade en jättemysig dag på lördag och söndag som ni ser på bilderna :) Åh om vi bara fick behålla det underbara vädret!

Imorrn fyller Robbe 29 år. Bara ett år kvar till 30! Det ständiga problemet är...vad ska man köpa?! Förslag tack! Hans fru Johannahade ingen aning så hur ska då jag ha en aning haha.

Strax top model! Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

åå vill ozzå ut å röra på fläsket på dansgolvet :-)