tisdag 16 september 2008

Hejsanhoppsan


Idag har jag faktiskt haft en kul dag. Jag och Nina har skrattat som aldrig förr :) Och bägge två har vi ENORM träningsvärk sen måndagens träningspass! Imorgon ska jag få träffa en instruktör...tyvärr blir jag ensam imorgon men skit samma...måste träna!

Blev en lunch på Olivers...lasagne!! Mmmm gott gott.Sen gick vi förbi några affärer opch sen hämta Alle på dagge. Han är såååå himla go min Alvin! han har börjat snurra runt runt runt tills han blir helt snurrig i huvudet och inte kan stå upp ;)

Ringde just till din förlängda arm och presenterade mig...jobbade åt dom i sommar och nu ville jag höra om det finns något ledigt i Luläääää. Fanns ingen ledig tjänst men han ville träffa mig och min CV på måndag :) Helt överlycklig känne rjag mig nu!! Någon som åtminstone vill träffa mig! :) Men som sagt...ingen heltjänst hade dom...men kanske får jobba extra iaf.

Är så äckligt less på detta arbetslösa liv nu! Jag och Nina funderade på att ställa oss upp på Olivers och ropa högt om någon möjligtvis vill anställa oss!! haha ja vi har haft många roliga funderingar idag. När vi gick förbi en restaurang idag så frågade Nina vad jag skulle göra om micke och ola satt och åt lunch där med två tjejer...haha....jag skulle kasta en sten genom fönstret! (var min första tanke)

Ne nu ska jag klura ut vad det blir till middag. Micke jobbar över ett tag idag så han får värma då han kommer hem. Nu ska jag inte plåga er mer :)

Inga kommentarer: