tisdag 9 september 2008

utmanad av Elin

Fem saker ni kanke inte visste om mig:

1. Jag avskyr människor som inte slår av helljuset på E4:an. Eller jag rättare sagt hatar dessa! Det förstör min dag!

2. Jag har tre bröstkörtlar istället för två.

3. Jag kan inte steka plättar...blir bara pannkaka av allt :)

4. Råttor är det djur jag är mest rätt för i hela världen. Inkluderar hamster, marsvin och hela faderullan.

5. Jag tycker det är pinsamt att panta burkar då vi är och handlar. Men vad ska man annars göra med dem? haha

Du som utmanas ska skriva 5-7 saker om dig själv på din sida och samtidigt ange spelets regler. Du ska sedan välja ut vilka som ska delta i utmaningen och göra en lista av deras namn. Till slut ska du skriva en kommentar på den utmanades sida och lämna kännedom om utmaningen. Jag utmanar Josse, Eva, Hannah och Sia.

Inga kommentarer: