tisdag 2 september 2008

svunna tider

satt just och kollade in gamla bilder...från typ 05-06. Jag blir ju inte direkt överlycklig nä jag skådar dom. Just då så upptäckte jag inte hur stor jag egentligen var av någon anledning. Och att jag är mindre idag efter att ha fått barn och allt. Det är ju en gåta. Som mest vägde jag 89 kilo just inna jag åkte in på BB ....det ni ;) Här bjussar jag på en av alla bilder jag jag helst inte tycker om att titta på. Tyckte verkligen inte om mig själv vid denna tidpunkt i livet. Men nu är jag mamma, är mognare och trivs i mig själv. Visst finns det ju saker jag vill ändra på. Som att ha en rumpa till exempel haha....eller en vältränad fin mage utan spår av graviditet. Men då har jag ju Alvin som bevis på att det är värt varenda bristning! All my love to Alvin!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha ha ha du är så ROLIG..en rumpa ..*jha dör* gumman ja vägde 80 tror ja ha ha ....

Anonym sa...

Hej gumman, haha vilken gammal bild, men ååh vilken rolig tid de var:) hihi..Puss puss