fredag 19 september 2008

Utgång!



Imorgon är det utgång för min del :) ka bli så himla skoj! Vi ska gå på Olivers...har aldrig varit ut där förut...vet inte riktigt varför?!

Idag har vi varit på stan en sväng....lånat lite böcker och köpt lite smått och gott. Blev en MASSA kläder till Alvin...det mesta köpt av farmor :) Och jag köpte en ny foundation som jag älskar! Samt ett nagellack som jag oxå gillar skarpt!

Imorgon när vi vaknar ska vi åka till Leos lekland så alvin får ha roligt! Och jag oxå för den delen ;) Sen ska vi alla på hockey kl 16 och efter det åke jag till johanna! Hoppas bara på att Robbe och hans lag vinner imorgon så Johanna kommer med ut :)

På bilderna ser ni hur Alvin rensat leksakslådan på precis ALLT! Det har rått totalt oreda här i huset. Alvin har börjat äta sin gröt sjläv...haha...farmor har fått sig ett gott skratt ikväll :) Det är gröt i pricip överallt haha. Men allt bra söt och go är han då han skottar i sig gröten. Han lastar väääldigt rågade skedar och så vickar han den innan den når munnen så nästan allt hamnar i haklappen ;) Så det är bara hoppa i badkaret efter kvällsmålet.

Trevlig helg på er allesammans! Puss och go!

Inga kommentarer: