söndag 7 september 2008

dätue




Det är dammsugaren som alvin ständigt och jämt pratar om :) är typ det första han säger då han vaknar och det sista han säger innan han ska sova :) Han lär bli dammsugarförsäljare när han blir stor haha.

Igår blev det Ikea men fick inte det jag ville ha....byrå till hallen slut och tyg som jag ville ha slut! Men det blev nya sovrumslampor och en sänggavel. och lite smått och gott som man alltid köper...ljus, ljuskoppar, leksaksbackar, pappersfrvaring mm. Var helt tokslut efter Ikea och idag är jag jätte förkyld! Less. Tänkte börja träna imorgon men det blir det nog inget av denna vecka :(

Alvins farmor och farfar har varit på visit idag och hannah anders och angelie kom oxå förbi :) Åh så goa dom är med varann angie och alvin!! Kramas hela tiden... så pluttiga!

Marianne var och hämtade våra foton igår :) Dock är det ett beställningsfel av mig så en av mariannes bilder stämmer inte. Men ska beställa en ny :)

Nu har micke åkt och formatera Olas dator och jag och Alvin ska göra kväll här snart.....bad, gröt, borsa tänder, städa ihop och så är det nattinatt. Ciao!

1 kommentar:

Sia sa...

Shiit pommes vilka fina bilder :)