onsdag 10 september 2008

töttmössa


trots att jag fått sova hyffsat i natt så är jag trött som aldrig förr. beror nog delvis på förkylningen oxå. Igår var jag riktigt stolt över mig själv. Bakade bulla och gjorde rabarber/vinbärssaft :) På kvällen var johanna med Alvin och vi var på föräldramöte. Han skötte sig exemplariskt ;) Och föräldramötet var trevligt...kul att få höra om verksamheten som Alvin faktiskt ska befinna sig i under 5 års tid och oxå kul att få träffa alla andra föräldrar :)

Har kommit fram till att Alvins sömn och matsvårigheter beror på hans mun. han har två tänder på g nere och har förstås ont i lillmunnen. Han äter knappt nåt hemma eller på dagis och under nätterna är han jätteorolig :/ Hoppas det vänder snart.

Ikväll åker familjen Jakobsson/Strömberg till Turkiet så jag har fått i uppdrag att sköta om fiskarna. Så nu hoppas jag att jag kan fullborda uppdraget och att fiskarna får förbli levande :)

På bilden ser ni gullefjun i en kastrull :) han roar sig själv medan mamma gör mat!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är så mysigt att läsa om ditt liv...saknar dig..pusss