onsdag 17 september 2008

Wihoooo


07.30 ringde dom från vikpoolen :) jag var heeelt i nattmössan och förstod inte vad hon surrade om. Efter en liten stund så vaknade jag lite mer och fattade att jag skulle jobba!! Så idag och imorgon är jag på klippans förskola. Såååå kul var det! Helt underbara charmtroll från 1-3 år. Imorgon jobbar jag bara 13-17 men är ju bättre än inget alls :) Så Alle blir på dagis från lunch 11-16. Hoppas nu att allt jobb kommer igång!

Han är så mysig min lilla Alvin! Vill kramas och pussas hela tiden och sitta i famn och läsa böcker. Mys! Njuter under tiden det varar :)

Jag och Micke har just rensat våra garderober. Blev två stora påsar fulla av kläder vi inte använder någonsin. Nu väntar duschen och ett spännande program av Top model samtidigt som jag sappar till Idol och kikar lite där me ;)

Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så skönt att du får börja jobba igen..:-) har artprov på tisdag..ska kunna över 100 olika arter....inte kul...det enda som snurrar i mitt huvud just nu är rölleka, rallarros, skägglav osv osv osv

Anonym sa...

Hej Ann-Sofie! Jag vet inte om du känner igen mig. Jag är kusin med Johanna, Olov, Carro och Walle. Jag är Stora syster åt Helena och Mattias. Nu kanske en boll rann ned i huvudet. Haha. Det är Sarah. Jo till saken jag har läst din blogg om Bland annat arbete här i Luläää. Jag blev förvånad då du skrev att du inte har fått så mycket arbete från vikarie förmedlingen. Jag har själv tidigare varit anmäld där och jag hade hur mycket arbete som helst. Nu vet jag inte vad du har för utbildning eller så. Jag är utbildad fritidspedagog och dem brukar oftast först prioritera utbildad personal. Men om du är utbildad så tycker jag det är konstigt att du inte har fått så mycket jobb. Numera har jag ett tillfälligt jobb i Luleå Kommun. Okej det är bara tillfälligt, men jag orkar inte oroa mig för framtiden. Så vem vet vi kanske syns snart på något jobb uppdrag. Ha det gott. Kram Sarah.B.