torsdag 4 september 2008

Alvin och jag





Idag har vi varit lediga tillsammans jag och Alvin :) så vi gick till öppna förskolan och var där precis då dom öppnade 10 :) Han gillar verkligen att vara där. Sen var det sova tid för alle så då passade jag på att ta en prommis och hans sov gott i vagnen. På vägen hem började det regna rejält så jag fick springa hem!

Har gjort en skinkstek idag som jag la in i massa kryddor och olja i morse. brukar valigtvis älska det men har ingen matlust nu för tiden. Åt en liten potatis och en bit skinkstek. Micke känner sig inte kry så jag och Alle gick ut en stund efter maten och lekte i lekparken som ni kan se på bilderna.

Imorgon är det fredag och helg...men för oss arbetslösa skulle det lika gärna kunna vara måndag haha! Svärmor kommer nog imorgon och hälsar på oss. Lördag blir det eventuellt ikea med nina och ola och sen surströmming hos dom...mmmmm! Och så ska vi och hämta våra foton från danielphoto!! jihooooo!

Om ni har lite att göra nån dag eller kväll kan ni gå in på http://www.ahlens.se/ och styla en egen lägenhet :) ganska kul tidsfördriv och så kan man vinna presentkort om folk tycker att just din lägenhet är det snyggaste!

Nu är det time för Idol! Kram och godnatt!

Inga kommentarer: