onsdag 3 september 2008

Looooser


Är verkligen så jag känner mig. Arbetslös och därför med ytterst lite pengar att röra mig med. Igår kväll låg jag i sängen och bara surade och kände mig jätte arg för att jag inte har ett jobb.

Micke: - Oj vad du surrar ikväll, jag får ju sår i öronen.
Jag: - Mmm, kan du anställa mig?
Sen var det god natt i stugan.
Snart söker jag vilket jobb som helst!

När Alvin är på dagis så är det verkligen pisstråkigt att vara hemma. Varför ska jag bara sitta här och vänta på att klockan ska bli 13.30, när jag lika gärna kan vara på en arbetsplats och dra in lite pengar! Så meningslöst!
Ska hämta upp Nina kring elva så ska vi och käka lunch med våra sambos :) En liten ljuspunkt på denna dag iaf :)

Alvin har blivit helt tokig i sina stövlar haha. Han tar på sig dom hela tiden och går omkring med dom inne :) Pluttskrutt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

snygga gardiner..å söööt son....skolorna har just öppnat..snart kommer de ringa varje dag å vill ha dig att jobba....men just efter sommaren brukar alla "ordinarie" orka vara på skolan...men snart kommer sjukskrivningarna....vänta bara så ska du se :-) pUSS

Anonym sa...

Har man en sån söt son så är man ingen looser gumman. Jag håller med föregående talare vänta bara så ska du få se att du snart är eftertraktad. Puss