måndag 15 september 2008

Jobbsökning


I morse messade Nina om jag ville hänga med och träna. Har dock inga pengar men bestämde mig för att ta autogiro 249 kr/månaden i 1 år. Skoja inte att fröken Annso är OTRÄNAD! herre min skapare! >Jag var helt slutkörd efter vårat träningspass. På onsdag ska jag få en instruktör för mitt träningskort var försvunnet. Inte så konstigt med tanke på att jag inte besökt Nautilus på cirka 2,5 år! :) Rätt skönt att träna på dagen så slipper jag åka från pluttsen på kvällen :) Arbetslös som jag är....

Har just sökt jobb...skrivit en CV och ett peronligt brev. Inte lärr tycker jag....jag vill inte framstå som att jag är bäst på något som jag inte är bäst på! Men men... Får väl se om det dyker upp lite fler jobb som jag kan söka. Fanns inte så mkt som var av intresse just nu...typ pizzabagare kanske?! ;)

Nu ska jag åka och mata Hannahs fiskar och sen hämta Alvin. Han har börjat sova och äta bättre nu tack och lov. Igår sa han äpple för första gången :) bleble! Korvunge! Mammi älskar dig!

Inga kommentarer: