torsdag 11 september 2008

Teletubbies

klockan är 9 och jag och Alvin sitter parkerade i soffan och ser Teletubbies :) så kul att han iakttar allt dom små färgglada figurerna gör. Vi brukar inte se detta på morgonen mn det är mammas samvete som talat. Jag skulle kolla han i munnen och se hur det såg ut....och jag har ju numera långa naglar. Så jag rispade han i tandköttet (som han redan har nog ont i) så han började blöda :(

För övrigt har natten varit sisådär. Tror jag ska lägga mig och sova då Alvin ska sova lunch. Nu ska vi göra oss klara och gå till öppna förskolan.

Igår lagade vi middag här och blev galet gott :) mmmmm! Johanna jag och Pauline såg Top model. Fanns många snygga tjejer som kan gå långt. Idag eller imorgon ska vi grilla en sista gång för denna säsong.Känns så trist med höst och vinter....mörkt, kallt, för mycket snö... Jag älskar sommaren och skulle vilja ha tre månaders höst och vinter och resten sommar! Men nu är det ju inte jag som får bestämma det haha :)

Hej så länge

Inga kommentarer: