lördag 27 september 2008

Lovely


Ja bilder säger mer än tusen ord! Min gullunge som jag gör vad som helst för! Mitt allt!

Hur underbart är det inte med helg?! Näör man jobbar så uppskattar jag den 1000 gånger mer! Vi vaknade halv nio så jag har sovit klockan runt. Somnade 20.30 igår. helt slut! Behövde verkligen dessa timmar! Förkyld som tusan är jag och Alvin börjar oxå snora här.

När vi gjort oss klara så ska vi bege oss mot stan. Gå och fika så Alvin får busa på mat & prat. Så ska jag försöka hitta en present till Micke som fyller 26 år nästa fredag. Han får peka ut nåt idag...så kul är jag haha. Men varken jag eller han själv kommer på nåt förslag. Ska inhandla ett par skor oxå. Har hittat ett par stövlar med kilklack som jag verkligen vill ha men vet inte om det finns kvar storlekar.

Har varit en helt underbar vecka på dagis :) Ska jobba där till veckan oxå. Kändes så bra då jag gick hem.
- Hej då. Ses på måndag :)

Hoppas nin oxå får en myshelg!

1 kommentar:

Anonym sa...

va härligt att du fått börja jobba....vill ozzåå :-) ganska tur att man blir less på att plugga...annars skulle man ju göra det hela livet...om nu man skulle få för csn...tur att de har regler för hur länge man får plugga.....har haft en mysig helg...bara varit hemma å julia har haft komips....idag blir det simskola för henne...hon älskar det :-)