fredag 12 september 2008

Rix Morronzoo

De är mina morgonkompisar :) Så skojiga och coola! Gert berättade en riktigt bra historia i min smak i morse :) Men trist att det bara är till tio...

I natt har vi haft en helt underbar natt....bara varit upp tre gånger. Men Alvin har sovit hela natten i sin egen säng! Haleluja! Nog för att det är väldigt väldigt gosigt då man bär över han på morgonsidan men kan vara skönt att få sova utan en liten skrutt på huvudet en natt ;) Idag känner jag mig mycket utvilad för första gången på två veckor! Hoppas det håller i sig...håller tummarna!!

Jag och darling har just gått igenom kylskåpet för det har varit så himla fullt....men var inte mycket som gick att sortera bort....hmmm.... la kött i chilimarinad igår och längtar till grillningen i eftermiddag! Mmmmmm! Kommer sakna det under vintern.

Efter att Alvin vilaty så ska vi åka med Nina och handla helggodis! Hade egentligen velat byta gardiner idag men vill köpa nya tyger från Ikea att hänga upp! Nu ska vi hänga tvätt och göra den dagliga dammsugningen. Både jag och min son är lite galna i dammsugare haha. Det känns så rent i själen när jag får dammsuga upp alla småskräp :) Knäpp...jag vet!

Ha en härlig helg! Nu går dte inte att ladda up foto! Suck!

Inga kommentarer: