torsdag 19 september 2013

Ekorrhjul

Alltså just nu hinner jag knappt med mina barn och familj. Och självklart inte bloggen då heller. Det är en stor förändring i vårt liv...börja jobba, skola och på onsdag börja förskola. Samtidigt som micke har egen firma och jobbar över mest hela tiden just nu :(

Känner mig som världens sämsta mamma. Vill klona mig. Jobba, hämta alvin, äta och sen iväg på möten av alla de slag, kommer hem när barnen sover och har hunnit träffa de 1 timme på ett dygn. Så har denna vecka sett ut! Saknar mina små kottar så mitt hjärta blöder ♥

Det fantastiska är att man längtar till fredag. Och imorgon är den här! Efterlängtade fredag. Myspys med min familj.  Ingen stress eller måsten. Sen hoppas jag att allt blir bättre när jag inte är grön på jobbet och Tine är inskolad och trygg. Då kanske vi får en gnutta ordning på tillvaron. Kanske.

Inga kommentarer: