tisdag 16 mars 2010

ursäkta röran, vi bygger om!

Puuuuh! vilken stress! vilket stök!

Huset är alldeles bara vårat nu :) och byggandet har börjat. Alvins rum har fått nya väggar, vårt sovrum har fått en ny ingång, dörrar till v-rum borta och heltäckningsmatta väck! glömde tyvärr kameran så jag kan inte visa bilder på vårt härliga stök! Men visar några bilder av hur det såg ut innan vi började repa :)

Alvin är ju sötast i världen! Hans största intresse är ju typ snickare och han har ju egna verktyg och snickarbälte som han drar runt med. Hammrar lite här och där och passar utmärkt som "bygg-boss".

-Mamma du höver inte hjälpa pappa, jag gö de!!
-Okej...

Han grät krokodiltårar då vi åkte ikväll. Papppppppaaaaaaaaaa! Han vill ju hjälpa pappsen såklart!

Jag har varit på HLR i eftermiddag och då har Alvin varit med Jonas en stund. TACK :)
Imorrn är det jobb dag och PM på eftermiddagen och sen jobbar jag kväll fre och lör! Zzzzz! Just nu vill jag vara ledig, men det går inte! Men svärmoran kommer hit imorrn så micke kan vara i huset och jag på jobbet. tusen tack :) Till råga på allt så har jag en tenta nästa tisdag. En rest som jag har kvar sedan jag var gravid :(

nu blir det DH och sen sängen! Kanske lägger upp bilder imorrn på hur det ser ut just nu :) hejpa hej!


Inga kommentarer: